Robert de NIRO, Al PACINO – Corzile unui Pian, Nedesenat, inca…   2 comments


2 responses to “Robert de NIRO, Al PACINO – Corzile unui Pian, Nedesenat, inca…

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ştii care-i culmea, Andrei? Robert de Niro şi Al Pacino sunt actori care mă fascinează şi pe mine. Există un magnetism pe care îl respiră ochii lor negri… Intensitatea trăirii… Sensibilitate pe care o maschează stângaci. Nobleţea. Îmi inspiră ideea de Bărbat.

    • Eu am desenat mai acum vreo 2 ani un ciclu care se numeste „Romania fara Barbati”… Inca nu l-am postat pe undeva prin undele blogurilor mele… Daca vrei am sa ti-l trimit la o definitie mai mare decit imi pot permite spatiile blogurilor… Si eu sint obsedat de disparitia barbatilor in general… Cel putin in Romania, nu le mai simt existenta deloc… Totul este efeminat si strimb… Totul, parca miroase a Barbat care se vrea Femeie… Totul mi se pare inversat necuvincios… Traim o diluare a fiintei umane fara precedent… Daca stai si te gindesti bine, toti barbatii nostrii ( cei din Romania dar si de pe aiurea, se epileaza, poarta bijuterii, se rujeaza, poarta gestica dulce suava proprie femeilor, se ingrijesc de soldurile lor, de burtica, se coafeaza, isi fac unghiile, se uita pe furis cu coada ochiul in vitrine… Scirboasa fauna… Scirbavnic Destin si apucatura…Bizara viata ne este in Dat sa ducem in desaga Constiintei…

      padureaspinzuratilor

Lasă un răspuns

