Visez la Apa SIMPLITATII Pure…   Leave a comment


Joi 29 octombrie 2009

Ora 9:03:52 AM GMT

Mi-e sete de Apa Sufletului, apa in care m-am scaldat asta-vara, pe la apusul stelelor de Mai.. Mi-e dor de Apa Sufletului, Simplitatii Primordiale… Mi-e lipsa, o cana din Apa Sufletului Mamei mele… Mi-e necesara o covata plina de Apa din Sufletul Tatalui meu…

Romanul Graphik CALATORIE FANTASTIKA…

Este atita uscaciune in mine, din mine si peste mine… Imi este atita arsita peste suflet si adierile m-au parasit necuvincios de repede… Visez la o Apa ce nu s-a nascut inca.. dar stiu ca se va naste in Curindul cel mai profund…

Visez la Apa SIMPLITATII Pure

Lasă un răspuns

