Maicile Umezelii – Bunatatea este Inceputhul Cruzimii_10…   Leave a comment


Imi este atit de greu sa scriu despre tot ceea ce simt, vad si traiesc… Cum altfel, ai putea scrie cu o cerneala uscata… Simtirea, insasi s-ar usca… Colegii mei trancanesc in continuare vrute si nevrute despre NIMIC, despre cel Mai Gol NIMIC…si trancanesc, si trancanesc, si trancanesc, smintindu-mi creerii si vointa de a continua sa scriu…

Ma incapatinez, sa nu-i aud, sa-i ignor irosind o foarte mare greutate nervoasa…  Ciocane de otel imi bubuie in camera mintii… Guri stirbe, suflete moarte, ochi stinsi si trancaneala maronie de Toamna Romaneasca libera…

Ziua JOI, isi urmeaza Neterminarea, neintelegind ce i se intimpla… Nici, chiar Eu, nu mai inteleg, nimic din ceea ce mi se intimpla… Dar, ar fi ceva de Inteles??…

Sfinta Nebunie!…ce limpede te clatini… ce limpede…

…Te clatini, CLADINDU-Ma…

Lasă un răspuns

