Sonia Irina RAUSS – Visul de ASTAZI…   Leave a comment


VISUL DE ASTAZI

Sonia irina RAUSS

Visez…?

Nu.

Sunt perfect treaza azi. Ieri inca visam.

Azi simt. In visul de ieri, mi-era, parca, bine…

Mi-era simplu, mi-era usor… Traiam viata altora, a celor care mi-au captat intreaga energie, atentie si dorinta…

De ce m-am trezit, cand m-am trezit? Intr-o dimineata geroasa, cu zapezi proaspete, cu adulmecari de fire si simtire adormite.

Ochii mi s-au rotunjit a mirare,

sufletul mi-a tremurat adanc.

Vibratia a inceput din prima secunda a desteptarii,

aducand o data cu ea, presimitirea ca voi vibra pemanent,

chiar si cand se va instaura, malefica, obos

eala…

Din mine s-a ridicat furtunoasa si netraita, intreaga DORINTA…!

Azi imi doresc sa traiesc asa cum nu am facut-o si am visat mereu…

Te astept, VIATA!

Te astept, IUBIRE!

Te astept, Sonia mea draga!…

Pentru intiia oara astazi,ma simt regasita…

Visez…?

Nu.

Lasă un răspuns

