REQUIEM – pentru o Inima Neterminatha…   26 comments


26 responses to “REQUIEM – pentru o Inima Neterminatha…

Subscribe to comments with RSS.

  1. puțin cam ciudat degetul arătător de la mâna stângă

    • Buna dimineata!!!. Chiar ma gindeam in momentul asta la tine: ce-o mai fi facind prietenul meu razvratit… Si chiar ti se pare un pic vulgar pozitia degetului aratator de la mina stinga… Imi plac oamenii care observa detaliile detaliilor…
      Cu prietenie,
      adm

      padureaspinzuratilor
      • Bună dimineața.

        Nu mi se pare vulgar, ci strâmbat prea mult. Parcă e rupt… Sau a fost rupt în copilărie și acum stă câș… 😀

        Așa și poziția degetelor de la mâna dreaptă nu pare, din acest unghi, firească. Dar m-am gândit că reprezintă un început de acțiune sau o reacție.

        Ce să fac? Învăț. Să ajung și eu să fac ceea ce văd aici…

      • tu rizi de mine…Nu?…Obsesia detaliilor m-a imbatrinit si pe mine si m-a obosit cronic…
        Glumesc…cu risul…cu obosela nu!…este pacatoasa rau…
        Ziua sa te imbratiseze…
        adm

        padureaspinzuratilor
      • Pe Stahlhelm1939 ai mai fost?…Sint lucruri interesante legate de Cistigarea Razboiului de catre nemti…Aveau si cu ce…Au si acum…
        acelasi, cu prietenie,
        adm

        padureaspinzuratilor
      • China pe locul 2 mondial…Si Japonia?…

  2. Nu, nu râd… Aș vrea eu 😀 Așa sunt: văd și cele mai mici defecte. Bineînțeles, de cele mai multe ori la alții… :))

    Nu am mai fost pe Stahlhelm1939. Nu am mai primit mesaje. Sau nu sunt abonat acolo??? Am să intru acum.

    Da, am văzut cu China și detronarea Japoniei. În curând China va fi numărul 1. Probabil că și moneda mondială va deveni yuan-ul, sau, pentru cunoscători, renminbi-ul.

    Japonia? Probabil pe 3. Oricum. Nu cred în minciunile americacane. Ei se consideră întotdeauna pe locul 1, chiar dacă ar umbla în chiloți pe stradă…

    Toate cele bune,

    Alex

    • Americanii o sa dispara cum de fapt este toata istoria lor de disparuti…
      adm

    • Rusii care vin si sint de la rasarit…mai au multe de spus… Chiar si religia lor… Cu rusii nu se joaca nimeni decit BASE, Chiorul…
      adm

      • Americanii vor decade ca putere mondială. Ceea ce va fi dezastruos pentru cazarii nenorociți. Probabil că de aceea vor să pună laba pe țara noastră (vatra Europei)

        Rușii… Rușii au multe de învățat la capitolul educație. Ca populație. Din punctul meu de vedere sunt la fel ca hunii, cu singura diferență că unii sunt ortodoxi, iar ceilalți catolici…

      • Esti putin nedrept cu ei…cu rusii. Eu ii cunosc foarte bine…Poate cindva am sa-ti povestesc…despre slavo – celti…
        adm

      • Cu rușii s-au jucat și cazarii și le-a reușit extrem de bine.

  3. Este posibil să aveți dreptate. Doar că marea majoritate a acțiunilor lor denotă faptul că sunt mai barbari decât noi. Nu credeți, judecând la rece?

    • Cine poate spune ca ei sau noi sintem mai barbari decit altii…Cu certitudine sintem mai primitivi si noi sie ei…desi rasaritul este mai aproape de noi decit de nemti…

      adm

      • Poate că suntem la fel de barbari. Poate că nu.

        Din ce îmi aduc eu aminte, oștile române nu s-au comportat niciodată precum cea roșie.

        Din acest punct de vedere spun că sunt mai barbari decât noi. Dumneavoastră îi cunoașteți mai bine.

      • Razboiul in sine este BARBAR…

      • corect, dar unii războinici se poartă mai barbar cu cei pe care i-au cotropit decât alții… 😉

      • …esti tare incapatinat…O simt… Poate ca este mai bine sa fii ma nabadaios decit altii… Tu smti ca exista un grad de apreciere superlativ la: ” se poarta barbar”… Exista violuri mai barbare sau mai putin barbare??…
        Eu spun asta nu pentru ca trupele romane ar fi facut asa ceva dupa intoarcera armelor…in Ungaria, Cehoslovacia…pina unde o fi ajuns ele… Un exemplu de barbarie fara echivoc eu exercitat trupele maghiaro-hortyste in nordul ardealului… Cine ii judeca pe ei… Bineinteles ca istoria ne va judeca pe toti…
        saltare taica si noroc,
        andrei

      • Se pare că v-am enervat.

        Păcat!

        Nici măcar nu mă refeream la violuri.

        Mă refeream la modul cum s-au purtat cu românii. Și da, și trupele hortiste au fost barbare; dar nu era vorba despre ele aici.

        Din ce am învățat eu la istoria aia pe care am șters-o din cap, nu îmi aduc aminte să se spună undeva (și doar eram pe vremea bolșevicilor-cazari) că trupele germane s-ar fi purtat barbar cu cei pe care i-au ocupat (mai puin minciunile cu deportările cazarilor). Și nici despre trupele române. Și nici despre cele franțuzești, nici engelzești, nici americacane. Cazuri rare probabil că au existat, dar eu vorbesc de masa generală.

        Iar dacă am spus că s-au purtat așa cum s-au purtat și de aceea au fost barbari, nu înseamnă că mai sunt și acum. E posibil să nu mai fie. Dar iarăși citim și auzim de tot soiul de grozăvii de la ruși, care te fac să te întrebi dacă nu au rămas la același stadiu.

        Dacă vă încălzește cu ceva am și cuvinte de laudă la adresa lor. Și de cele mai multe ori au fost cu mulți pași înaintea altora, americacanii, de exemplu. Poate că de aceea bolșevismul a apărut în Rusia și nu în Americaca. Ia mai gândiți-vă cum ar fi fost nația rusă, așa cum o știți dvs., dacă nu ar fi trecut prin epoca bolșevică???

        Toate cele bune,

        Alex

      • Nu te supara pe mine… Nu m-am enervat…Mai debraba am cautat o notivatie facila pentru a nu fi de acord cu tine… Nu-i bai…Nu?…
        De felul meu desi am 2 m. inaltime sint o fire blinda , pasnica… Si imi cer scuze pentru tonul ultimului meu raspuns… Poate sint si un pic intr-o stare mai proasta din cu totul alte motive…
        Cu prietenie si respect,
        andrei

      • Nu m-am supărat pe dumneavoastră. Nu aș fi avut de ce. Fiecare are dreptul să aibă o opinie proprie. Eu am crezut că v-ați supărat dumneavoastră pe mine pentru că tot îi blagoslovesc pe ruși.

        Chiar ar fi plictisitor ca toată lumea să aibă aceleași păreri. Ne-ar muri mințile…

        Sper ca motivele care v-au cauzat starea proastă să treacă cât mai repede.

        Cu prietenie și respect, de asemenea,

        alex

      • Multumesc dragul meu Alex… tare mi-ar fi placut sa ne fi cunoscut poate ceva mai devreme, macar acum – sa zicem – 10 ani?… Nu stiu. Poate. Ai un fel atit de plin de bun simt intr-ale exprimarii, incit cred ca am fi lucrat bine impreuna… Acum sint ceva mai ostenit si mai plictisit… Nu mai simt nevoia sa mai lupt… Sint si ma simt ca un batrin lup, stirb, cu multe fracturi si blama cam jumulitha… Daca nu este cu suparare, ai putea sa-mi spui in ce domeniu activezi?… Am sa-ti povestesc si eu despre mine mai incolo ceva…
        Pina la raspuns te salut cu respect…
        Andrei

  4. Este foarte posibil să greșesc. Poate îmi veți povesti odată ceea ce știți despre ruși. Nu îi condamn pe toți, ci doar ca masă generală, bazându-mă pe ceea ce poovestesc bătrânii despre armata roșie.

    Din acest unghi par cu mult mai barbari decât noi. Nu credeți?

    • Dragul meu prieten… Eu sint nascut la Moscova dintre o mama rusoaica pura si tatal oltean din satul Drincea , comuna Punghina, judetul Mehedinti… Armata rusa a intrat in Romania asa cum a intrat si in Ungaria si apoi in Germania… Peste tot intr-adevar a facut numai prapad… Am avut un coleg la servici, cu ani buni in urma si el avea o vorba foarte faina care suna cam asa: „Cea mai mare greseala a luii Hitler a fost ca i-a scos pe rusi in Europa…” Pe undeva avea mare dreptate. Prin nerespectarea acordurilor incheiate intre Stalin si Hitler, stii prea bina ca in august 1942 ( parca ) a inceput Operatiunea „BARBAROSA”… Hitler s-a hazardat foarte mult fiind convins ca spre sfirsitul anului va bea sampania la Vladivostock… Mare eroare. A deschis practic un front de aproape 11.000 de km, pentru doar citeva luni… Ceea ce a urmat, banuiesc ca stii destul de bine… Rusii, slavono-celtii, in marea lor majoritate sint sentimentali, visatori, betivani, si foarte credinciosi… In orice razboi regulile omeniei se calca in picioare… Si mie mi s-a povestit de catre bunicii din partea tatalui, despre grozaviile rusilor… S-au comportat ca o armata de ocupatie… Dar gindeste-te bine, ca ceea ce am facut noi in razboi ( cu intoarcerea armelor si a cururrilor ) nu a facut nici un stat beligerant… Iarasi am fost originali si am luat-o la bot de peste tot…
      Asta este…
      Rusii sint uniti , ei intre ei… Un alt prieten care a venit di Germania imediat in 1990 ( fugit din tara prin 1980 ) mi-a povestit ca unde la un loc de munca exista un rus, acesta mai aduce dupa el inca vreo doi-trei compatrioti, unde lucreaza 2 romani, unul este musai sa plece… Vezi?… O fi un soi de blestematie din vremuri imemoriale… Dumnezeu stie ce se intimpla cu noi… In fine, vorba lunga, saracia omului…
      Uita-te si acum la realitatile de astazi, rusii sint din nou „prieteni” cu nemtii…ei vor fi „prieteni” tot timpul…Interesul marimii natiilor lor ii tin aproape…Din cind in cind se mai macelaresc intre ei, mai dispar 5-10 milioane de rusi si nemti… dar gazul rusesc se vinde in Germania cel mai ieftin din Europa… Misterioase si bizare sint caile Domnului…
      Am vorbit destul…Inchei aici…Ne mai auzim…
      Ziua sa-ti fie frumoasa…
      ci prietenie sincera
      Andrei D.MITUCA

      • Da, aveți mare dreptate. Din câte am văzut și eu pe-afară, suntem cel mai dezbinat popor. Oricare altă nație se ajută. Exxact cum spuneați și dvs. Doar românii sunt cei care își dau la cap și la picioare cu mare artă și măiestrie. M-a durut imens acest lucru și deși am luptat cât am putut împotriva acestei metehne teribil de proastă, pofta de mărire, de bani și de fală a fost mai mare decât orice bun simț.

        Totuși, am avut ocazia să întâlnesc și români adevărați. E adevărat că în număr mult mai mic decât ceilalți, dar au existat. Și încă există. Și mare mi-a fost mirarea să văd un țigan (cu toate defectele pe care le cunoaștem despre țigani) fiind mai naționalist decât ai noștri. Asta era marea lui calitate (e, mai avea câteva mai mici, dar alea decurgeau în principal din felul țiganului de a fi) și l-am respectat pentru asta mai mult decât pe lingăii și lingăiele care vorbeau aceeași limbă cu mine.

        Da, nemții și rușii vor fi mereu „prieteni“, dar doar atâta timp cât interesele lor sunt identice. Cum ați spus și dumneavoastră. Noi? Noi am avut parte de domnitori drepți și curajoși. După aceștia au venit la putere leprele. Tot neamul reptilesc s-a aciuat la noi, unde a găsit pământ fertil și căldură în suflete. I-am primit cu brațele deschise, le-am oferit obișnuita pâine cu sare, iar ei ne-au furat și opincile din picioare.

        Poate sună a ură, dar nu e. E mai degrabă ură față de mine. Pentru că nu pot să fac ceva de unul singur. Nu e nevoie de violență, ci de o mână puternică. De un suflet hotărât, dârz și de neînduplecat. (dacă ar fi mai multe ar fi superb)

        O seară bună,

        Alex

      • Deja sintem doi alesi,Tu si cu mine si cu Sonia Irina RAUS, trei si cu Corina MITUCA, patru si cu Bogdan MITUCA, cinci…sintem _ asa cum ai sesizat si tu_ mai multi…si asta imi mingiie inima de fost ofiter roman…
        Si eu vam visat la o adevarata si noua Garda de Fier, dar nu cu Noii Dreptaci de astazi ( poate is baieti buni dar prin vine lecurge singe de colaborationis…) Poate gresesc…

        Cu drag,
        Andrei

Lasă un răspuns

